Chat with us, powered by LiveChat Hanzeweg 19, 2803 MC GOUDA Van Der Giessen & Van Herk Makelaars

GOUDA

Hanzeweg 19

€ 3.433,- p/m

Omschrijving

Beschikbaar per direct kamer 19.3 Object: in kantoorgebouw ‘Hanzepoort’ kunt u een representatieve kantoorkamer huren. Alle kantoorkamers zijn turn-key uitgerust. U hoeft alleen uw bureau mee te nemen en dat kunnen wij zelfs voor u regelen! Parkeervoorziening: in overleg kunnen er parkeerplaatsen bij de kantoorkamer worden gehuurd. De huurprijs voor een parkeerplaats…

Beschikbaar per direct kamer 19.3

Object: in kantoorgebouw ‘Hanzepoort’ kunt u een representatieve kantoorkamer huren. Alle kantoorkamers zijn turn-key uitgerust. U hoeft alleen uw bureau mee te nemen en dat kunnen wij zelfs voor u regelen!

Parkeervoorziening: in overleg kunnen er parkeerplaatsen bij de kantoorkamer worden gehuurd. De huurprijs voor een parkeerplaats bedraagt € 350,- per plaats per jaar excl. BTW

Locatie: op het bedrijventerrein Goudse Poort, naast de Sligro en Go Stores. De bushalte (5 buslijnen) bevindt zich nagenoeg voor de deur. De rijksweg A12 en A20 zijn op zeer korte afstand gelegen. Met de fiets is het NS station in circa 10 minuten te bereiken.

Opleveringsniveau: alle kantoorkamers zijn turn-key uitgerust.

Aanvaarding: in overleg.

Huurprijs: Genoemde huurprijzen zijn all-in huurprijzen, dat wil zeggen inclusief alle genoemde levering van zaken en diensten en exclusief BTW. Er vindt derhalve geen nacalculatie plaats, uitgaande van “normaal” kantoor gebruik.

Servicekosten: de huurprijs is een all-in huurprijs, verhuurder zal voor de navolgende leveringen zaken en diensten zorgdragen:
- onderhoud en periodieke controle van: liftinstallaties, brandmeldinstallatie, brandpreventiemiddelen, elektra installatie, luchtbehandelingsinstallatie, verwarmingsinstallatie en noodverlichting;
- elektriciteitsverbruik van de hierboven genoemde installaties inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik in de gemeenschappelijke ruimten, waaronder vernieuwing van lampen en buizen inbegrepen;
- elektriciteitsverbruik voor de gehuurde kantoorruimte;
- gas-/warmteverbruik inclusief vastrecht voor de gehuurde kantoorruimte alsmede de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht voor de gehuurde kantoorruimte alsmede de gemeenschappelijke ruimten;
- milieuheffing op afvalwater;
- schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimten, beglazing buitenzijde en gemeenschappelijke ruimten;
- wekelijke schoonmaak van de pantry, toiletten en gang op de desbetreffende verdieping;
- onderhoud en reparatie hang- en sluitwerk buitendeuren;
- onderhoud parkeerterrein en groenvoorziening;
- verzorging huisvuil, containerhuur en dergelijke;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- andere voorzieningen en diensten, die redelijkerwijze geacht moeten worden in het belang van de huurders te zijn getroffen respectievelijk te worden verleend;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Huurbetaling: de betaling van de huurprijs, servicekosten, evt. parkeerplaats en de evt. BTW geschiedt in termijnen van 1 maand bij vooruitbetaling.

Huurtermijn: nader vast te stellen termijnen.

Zekerheid: huurder dient binnen 2 weken na ondertekening van de huurovereenkomst, maar uiterlijk een dag voor de datum van ingebruikname, aan verhuurder een waarborgsom te voldoen voor een betalingstermijn van 3 maanden, incl. omzetbelasting.

BTW-status: verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.

Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van Kantoorgebouw 'Hanzepoort‘ aan de Hanzeweg 15-19 te Gouda. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend.

Kenmerken

Basiskenmerken

  • Status Beschikbaar
  • Huurprijs € 3.433,- p/m
  • Servicekosten -

Bouwvorm & onderhoud

  • Hoofdfunctie Kantoorruimte
  • Soort bouw Bestaande bouw
  • Bouwjaar 1990

Oppervlakte & inhoud

  • Oppervlakte kantoor ca. 373 m2
  • Oppervlakte kantoor ca. 373 m2

Overig

  • Onderhoud binnen Goed tot uitstekend
  • Onderhoud buiten Goed tot uitstekend
Meer kenmerken

Taxatie van uw bedrijfspand, kantoor of winkel?

Wij leveren binnen 1 week.

Taxatie

Media

In de buurt

Geïnteresseerd?

Bel met Van der Giessen & Van Herk makelaars te Ridderkerk

shape

Stuur een bericht



GOUDA

Hanzeweg 15 - 19

€ 215,- p/m

Omschrijving

Object: in kantoorgebouw ‘Hanzepoort’ kunt u een representatieve kantoorkamer huren. Alle kantoorkamers zijn turn-key uitgerust. U hoeft alleen uw bureau mee te nemen en dat kunnen wij zelfs voor u regelen! Vloeroppervlakte: al vanaf 9 m² kunt u een kamer huren. Voor alle beschikbare kantoorkamers verwijzen wij naar de…

Object: in kantoorgebouw ‘Hanzepoort’ kunt u een representatieve kantoorkamer huren. Alle kantoorkamers zijn turn-key uitgerust. U hoeft alleen uw bureau mee te nemen en dat kunnen wij zelfs voor u regelen!

Vloeroppervlakte: al vanaf 9 m² kunt u een kamer huren. Voor alle beschikbare kantoorkamers verwijzen wij naar de website.
https://www.fundainbusiness.nl/kantoor/gouda/gebouw-88912750-hanzeweg-15-19/

Parkeervoorziening: in overleg kunnen er parkeerplaatsen bij de kantoorkamer worden gehuurd. De huurprijs voor een parkeerplaats bedraagt € 350,- per plaats per jaar excl. BTW

Locatie: op het bedrijventerrein Goudse Poort, naast de Sligro en Go Stores. De bushalte (5 buslijnen) bevindt zich nagenoeg voor de deur. De rijksweg A12 en A20 zijn op zeer korte afstand gelegen. Met de fiets is het NS station in circa 10 minuten te bereiken.

Opleveringsniveau: alle kantoorkamers zijn turn-key uitgerust.

Aanvaarding: in overleg.

Huurprijs: al vanaf € 65,- per maand kunt u een kamer huren. Voor alle huurprijzen verwijzen wij u naar het overzicht in de brochure. Genoemde huurprijzen zijn all-in huurprijzen, dat wil zeggen inclusief alle genoemde levering van zaken en diensten en exclusief BTW. Er vindt derhalve geen nacalculatie plaats, uitgaande van “normaal” kantoor gebruik.

Servicekosten: de huurprijs is een all-in huurprijs, verhuurder zal voor de navolgende leveringen zaken en diensten zorgdragen:
- onderhoud en periodieke controle van: liftinstallaties, brandmeldinstallatie, brandpreventiemiddelen, elektra installatie, luchtbehandelingsinstallatie, verwarmingsinstallatie en noodverlichting;
- elektriciteitsverbruik van de hierboven genoemde installaties inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik in de gemeenschappelijke ruimten, waaronder vernieuwing van lampen en buizen inbegrepen;
- elektriciteitsverbruik voor de gehuurde kantoorruimte;
- gas-/warmteverbruik inclusief vastrecht voor de gehuurde kantoorruimte alsmede de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht voor de gehuurde kantoorruimte alsmede de gemeenschappelijke ruimten;
- milieuheffing op afvalwater;
- schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimten, beglazing buitenzijde en gemeenschappelijke ruimten;
- wekelijke schoonmaak van de pantry, toiletten en gang op de desbetreffende verdieping;
- onderhoud en reparatie hang- en sluitwerk buitendeuren;
- onderhoud parkeerterrein en groenvoorziening;
- verzorging huisvuil, containerhuur en dergelijke;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- andere voorzieningen en diensten, die redelijkerwijze geacht moeten worden in het belang van de huurders te zijn getroffen respectievelijk te worden verleend;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Het huidige energiecontract loopt in december 2022 af, de eventuele verhoging zal worden doorberekend conform artikel 5.3 uit het huurcontract.

Huurbetaling: de betaling van de huurprijs, servicekosten, evt. parkeerplaats en de evt. BTW geschiedt in termijnen van 1 maand bij vooruitbetaling.

Huurtermijn: nader vast te stellen termijnen.

Zekerheid: huurder dient binnen 2 weken na ondertekening van de huurovereenkomst, maar uiterlijk een dag voor de datum van ingebruikname, aan verhuurder een waarborgsom te voldoen voor een betalingstermijn van 3 maanden, incl. omzetbelasting.

BTW-status: verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.

Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van Kantoorgebouw 'Hanzepoort‘ aan de Hanzeweg 15-17 te Gouda. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend.

Kenmerken

Basiskenmerken

  • Status Beschikbaar
  • Huurprijs € 215,- p/m
  • Servicekosten -

Bouwvorm & onderhoud

  • Hoofdfunctie Kantoorruimte
  • Soort bouw Bestaande bouw
  • Bouwjaar 1990

Oppervlakte & inhoud

  • Oppervlakte kantoor ca. 1707 m2
  • Oppervlakte kantoor ca. 1707 m2

Parkeergelegenheid

  • Parkeerfaciliteiten in overleg kunnen er parkeerplaatsen bij de kantoorkamer worden gehuurd. De huurprijs voor een parkeerplaats bedraagt € 350,- per plaats per jaar excl. BTW

Overig

  • Onderhoud binnen Uitstekend
  • Onderhoud buiten Uitstekend
Meer kenmerken

Taxatie van uw bedrijfspand, kantoor of winkel?

Wij leveren binnen 1 week.

Taxatie

Media

In de buurt

Geïnteresseerd?

Bel met Van der Giessen & Van Herk makelaars te Ridderkerk

shape

Stuur een bericht



Gouda

Hanzeweg 19

Prijs op aanvraag

Omschrijving

Object: in kantoorgebouw ‘Hanzepoort’ zijn diverse representatieve kantoorruimtes te huur. In overleg stellen wij met u het gewenste opleveringspakket samen. Vloeroppervlakte: al vanaf 9 m² kunt u een kamer huren. Voor alle beschikbare kantoorkamers verwijzen wij naar het overzicht in de brochure. begane grond: ca. 293 m² 1e verdieping: ca. 344…

Object: in kantoorgebouw ‘Hanzepoort’ zijn diverse representatieve kantoorruimtes te huur. In overleg stellen wij met u het gewenste opleveringspakket samen.

Vloeroppervlakte: al vanaf 9 m² kunt u een kamer huren. Voor alle beschikbare kantoorkamers verwijzen wij naar het overzicht in de brochure.
begane grond: ca. 293 m²
1e verdieping: ca. 344 m²
2e verdieping: ca. 341 m²
3e verdieping: ca. 339 m²
totaal: ca. 1.317 m²

Parkeervoorziening: op eigen parkeerterrein met slagboom zijn totaal 90 parkeerplaatsen beschikbaar. De huurprijs voor een parkeerplaats bedraagt € 350,- per plaats per jaar excl. BTW

Locatie: op het bedrijventerrein Goudse Poort, naast de Go Stores. De bushalte (5 buslijnen) bevindt zich nagenoeg voor de deur. De rijksweg A12 en A20 zijn op zeer korte afstand gelegen. Met de fiets is het NS station in ca. 10 minuten te bereiken.

Opleveringsniveau: het kantoorgebouw beschikt over:
- 3 liftinstallaties;
- brandmeldinstallatie;
- brandpreventiemiddelen;
- elektra installatie;
- luchtbehandeling;
- verwarmingsinstallatie;
- keuken en toiletvoorzieningen;
- systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
- scheidingswanden;
- vloerbedekking.

Aanvaarding: in overleg.

Huurprijs: v.a. € 49,00 per m² per jaar, excl. BTW en servicekosten.

Servicekosten: € 35,- per m² per jaar excl. BTW op basis van nacalculatie, verhuurder zal voor de navolgende leveringen en diensten zorgdragen:
- onderhoud en periodieke controle van: liftinstallaties, brandmeldinstallatie, brandpreventiemiddelen, elektra installatie, luchtbehandelingsinstallatie, verwarmingsinstallatie en noodverlichting;
- elektriciteitsverbruik van de hierboven genoemde installaties inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik in de gemeenschappelijke ruimten, waaronder vernieuwing van lampen en buizen inbegrepen;
- elektriciteitsverbruik voor de gehuurde kantoorruimte;
- gas-/warmteverbruik inclusief vastrecht voor de gehuurde kantoorruimte alsmede de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht voor de gehuurde kantoorruimte alsmede de gemeenschappelijke ruimten;
- milieuheffing op afvalwater;
- schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimten, beglazing buitenzijde en gemeenschappelijke ruimten;
- wekelijke schoonmaak van de pantry, toiletten en gang op de desbetreffende verdieping;
- onderhoud en reparatie hang- en sluitwerk buitendeuren;
- onderhoud parkeerterrein en groenvoorziening;
- verzorging huisvuil, containerhuur en dergelijke;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- andere voorzieningen en diensten, die redelijkerwijze geacht moeten worden in het belang van de huurders te zijn getroffen respectievelijk te worden verleend;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Huurbetaling: de betaling van de huurprijs, servicekosten, evt. parkeerplaats en de evt. BTW geschiedt in termijnen van 1 maand bij vooruitbetaling.

Huurtermijn: nader vast te stellen termijnen.

Zekerheid: huurder dient binnen 2 weken na ondertekening van de huurovereenkomst, maar uiterlijk een dag voor de datum van ingebruikname, aan verhuurder een waarborgsom te voldoen voor een betalingstermijn van 3 maanden, inclusief omzetbelasting.

BTW-status: verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.

Huurovereenkomst: conform het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).

Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van Kantoorgebouw ‘Hanzepoort‘ aan de Hanzeweg 19 te Gouda. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend.

Kenmerken

Basiskenmerken

  • Status Beschikbaar
  • Huurprijs Prijs op aanvraag
  • Servicekosten € 35,- per vierkante meters per jaar
  • Aanvaarding In overleg
  • BTW van toepassing Ja

Bouwvorm & onderhoud

  • Hoofdfunctie Kantoorruimte
  • Soort bouw Bestaande bouw
  • Bouwjaar 1990

Oppervlakte & inhoud

  • Oppervlakte kantoor ca. 1317 m2

Parkeergelegenheid

  • Parkeerfaciliteiten Parkeervoorziening: op eigen parkeerterrein met slagboom zijn totaal 90 parkeerplaatsen beschikbaar. De huurprijs voor een parkeerplaats bedraagt € 350,- per plaats per jaar excl. BTW

Overig

  • Onderhoud binnen Uitstekend
  • Onderhoud buiten Uitstekend
Meer kenmerken

Taxatie van uw bedrijfspand, kantoor of winkel?

Wij leveren binnen 1 week.

Taxatie

Media

In de buurt

Geïnteresseerd?

Bel met Van der Giessen & Van Herk makelaars te Ridderkerk

shape

Stuur een bericht