Chat with us, powered by LiveChat Tielweg 3, 2803 PK Gouda Van Der Giessen & Van Herk Makelaars

Gouda

Tielweg 3

Prijs op aanvraag

Omschrijving

EEN VERNIEUWD KANTOORCONCEPT. Ervaar het nieuwe werken op Tielweg 3! Dit kantoorgebouw is volledig getransformeerd waarbij er een combinatie is gemaakt van vernieuwende architectuur en moderne technieken en IT faciliteiten. Aanvullend een fantastische lounge area met onder meer de ‘living room’ voor informeel overleg en de ‘Green room’ (vergaderruimte ‘de kas’),…

EEN VERNIEUWD KANTOORCONCEPT.

Ervaar het nieuwe werken op Tielweg 3!
Dit kantoorgebouw is volledig getransformeerd waarbij er een combinatie is gemaakt van vernieuwende architectuur en moderne technieken en IT faciliteiten. Aanvullend een fantastische lounge area met onder meer de ‘living room’ voor informeel overleg en de ‘Green room’ (vergaderruimte ‘de kas’), waarbij u binnen in het echte groen het buitengevoel krijgt. En niet te vergeten de ‘Travel room’ voor grotere groepen. Naast vergaderen kunt u deze ruimtes ook reserveren voor uw borrel, bijeenkomst of lunch. Iedere kantoorruimte op de begane grond is voorzien van vloerverwarming/vloerkoeling en daglicht gestuurde verlichting. Ook beschikt iedere ruimte over aanvullende koeling! Zowel daglicht als aanvullende koeling kunt u regelen via een smartphone of tablet. Uw bezoekers worden bij binnentreden ontvangen door een hostess in de centrale meet & greet area.

Parkeervoorziening: ruime parkeervoorzieningen (norm 1:35). De beveiligde parkeergarage is afgesloten door middel van een slagboom. Tevens zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig.

Locatie/bereikbaarheid: het kantoorgebouw is gesitueerd op bedrijventerrein Goudse Poort, een bijzonder goede ligging in de Randstad.
- centrale ligging t.o.v. grote steden zoals Den Haag, Utrecht en Rotterdam
- 1 minuut vanaf de afrit Gouda A12/A20
- goede verbinding met het openbaar vervoer middels bussen richting het Intercitystation Gouda.

Opleveringsniveau (algemeen): een moderne, industriële Look & Feel met veel gebruik van glas maakt deze ruimte toegankelijk en eigentijds, ruimtelijk & transparant. De koffiecorner bevat een selfserviceruimte met koffie- en theevoorzieningen ten behoeve van de begane grond. Uw bezoekers worden ontvangen door een hostess en indien wenselijk doorverwezen naar uw eigen ruimte of naar een van de vergaderruimtes. Op de begane grond zijn er twee bijzondere meeting rooms aanwezig, de ‘Travel’ en ‘Green’ room met ieder een unieke Look & Feel voorzien van tv-scherm en audio voor presentaties.

Opleveringsniveau van de kantoren:
- in de kantoren is een wit uitneembaar akoestisch systeemplafond aangebracht.
- de kantoren zijn voorzien van daglicht gestuurde LED verlichting. De verlichting wordt door middel van aanwezigheidssensoren en daglichtregeling (armaturen raamzijde) automatisch bediend. Bediening is ook mogelijk via smartphone en tablet.
- verwarming en koeling in de kantoren op de begane grond vindt plaats door middel van vloerverwarming/koeling en een additionele airco unit.
- ramen kunnen geopend worden.
- een aantal kantoren zijn voorzien van een tv-scherm en/of de benodigde voorzieningen hiervoor.

Servicekosten:
- Schoonmaak algemene ruimtes, zoals liften, sanitaire ruimtes, trappenhuis, entree, parkeergarage, buitenterrein, daken (excl. schoonmaak kantoorruimte en binnenzijde beglazing kantoorruimte);
- Schoonmaak buitenbeglazing (excl. binnen beglazing kantoorruimte);
-Gasverbruik incl. vastrecht;
-Elektriciteitslevering en verbruik voor het gehuurde, voor zover er sprake is van normaal verbruik;
-Elektriciteitslevering en verbruik incl. vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de algemene ruimtes;
-Waterverbruik incl. vastrecht;
-Onderhoud en periodieke controles installaties, zoals lift-, brandmeld-, hydrofoor-, en luchtbehandelingsinstallaties;
-Assurantiepremie buitenbeglazing;
-Beheer en administratie;
-Vervangen van lampen in de algemene ruimtes;
-Verzorging huisvuil (excl. speciale container t.b.v. vertrouwelijke informatie);
-Onbeperkt gebruik van de Kas;
-Energielabel: het gebouw beschikt over een A-label.
-IT: in overleg kunnen wij oplossingen voor uw Internet en Telefonie aandragen.

Aanvaarding: in overleg.

Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van TIELWEG 3 te GOUDA. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Kenmerken

Basiskenmerken

  • Status Beschikbaar
  • Huurprijs Prijs op aanvraag
  • Servicekosten -

Bouwvorm & onderhoud

  • Hoofdfunctie Kantoorruimte
  • Soort bouw Bestaande bouw
  • Bouwjaar 1999

Oppervlakte & inhoud

  • Oppervlakte kantoor ca. 31 m2
  • Oppervlakte kantoor ca. 31 m2

Parkeergelegenheid

  • Parkeerfaciliteiten Parkeervoorziening: ruime parkeervoorzieningen (norm 1:35). De beveiligde parkeergarage is afgesloten door middel van een slagboom. Tevens zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig (vanaf augustus 2020). Parkeerplaats: € 100,- pe

Overig

  • Onderhoud binnen Uitstekend
  • Onderhoud buiten Uitstekend
Meer kenmerken

Taxatie van uw bedrijfspand, kantoor of winkel?

Wij leveren binnen 1 week.

Taxatie

Media

In de buurt

Geïnteresseerd?

Bel met Van der Giessen & Van Herk makelaars te Ridderkerk

shape

Stuur een bericht



Gouda

Tielweg 3

Prijs op aanvraag

Omschrijving

EEN VERNIEUWD KANTOORCONCEPT. Ervaar het nieuwe werken op Tielweg 3! Dit kantoorgebouw is volledig getransformeerd waarbij er een combinatie is gemaakt van vernieuwende architectuur en moderne technieken en IT faciliteiten. Aanvullend een fantastische lounge area met onder meer de ‘living room’ voor informeel overleg en de ‘Green room’ (vergaderruimte…

EEN VERNIEUWD KANTOORCONCEPT.

Ervaar het nieuwe werken op Tielweg 3!
Dit kantoorgebouw is volledig getransformeerd waarbij er een combinatie is gemaakt van vernieuwende architectuur en moderne technieken en IT faciliteiten. Aanvullend een fantastische lounge area met onder meer de ‘living room’ voor informeel overleg en de ‘Green room’ (vergaderruimte ‘de kas’), waarbij u binnen in het echte groen het buitengevoel krijgt. En niet te vergeten de ‘Travel room’ voor grotere groepen. Naast vergaderen kunt u deze ruimtes ook reserveren voor uw borrel, bijeenkomst of lunch. Iedere kantoorruimte op de begane grond is voorzien van vloerverwarming/vloerkoeling en daglicht gestuurde verlichting. Ook beschikt iedere ruimte over aanvullende koeling! Zowel daglicht als aanvullende koeling kunt u regelen via een smartphone of tablet. Uw bezoekers worden bij binnentreden ontvangen door een hostess in de centrale meet & greet area.

Parkeervoorziening: ruime parkeervoorzieningen (norm 1:35). De beveiligde parkeergarage is afgesloten door middel van een slagboom. Tevens zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig.

Locatie/bereikbaarheid: het kantoorgebouw is gesitueerd op bedrijventerrein Goudse Poort, een bijzonder goede ligging in de Randstad.
- centrale ligging t.o.v. grote steden zoals Den Haag, Utrecht en Rotterdam
- 1 minuut vanaf de afrit Gouda A12/A20
- goede verbinding met het openbaar vervoer middels bussen richting het Intercitystation Gouda.

Opleveringsniveau (algemeen): een moderne, industriële Look & Feel met veel gebruik van glas maakt deze ruimte toegankelijk en eigentijds, ruimtelijk & transparant. De koffiecorner bevat een selfserviceruimte met koffie- en theevoorzieningen ten behoeve van de begane grond. Uw bezoekers worden ontvangen door een hostess en indien wenselijk doorverwezen naar uw eigen ruimte of naar een van de vergaderruimtes. Op de begane grond zijn er twee bijzondere meeting rooms aanwezig, de ‘Travel’ en ‘Green’ room met ieder een unieke Look & Feel voorzien van tv-scherm en audio voor presentaties.

Opleveringsniveau van de kantoren:
- in de kantoren is een wit uitneembaar akoestisch systeemplafond aangebracht.
- de kantoren zijn voorzien van daglicht gestuurde LED verlichting. De verlichting wordt door middel van aanwezigheidssensoren en daglichtregeling (armaturen raamzijde) automatisch bediend. Bediening is ook mogelijk via smartphone en tablet.
- verwarming en koeling in de kantoren op de begane grond vindt plaats door middel van vloerverwarming/koeling en een additionele airco unit.
- ramen kunnen geopend worden.
- een aantal kantoren zijn voorzien van een tv-scherm en/of de benodigde voorzieningen hiervoor.

Servicekosten:
- Schoonmaak algemene ruimtes, zoals liften, sanitaire ruimtes, trappenhuis, entree, parkeergarage, buitenterrein, daken (excl. schoonmaak kantoorruimte en binnenzijde beglazing kantoorruimte);
- Schoonmaak buitenbeglazing (excl. binnen beglazing kantoorruimte);
-Gasverbruik incl. vastrecht;
-Elektriciteitslevering en verbruik voor het gehuurde, voor zover er sprake is van normaal verbruik;
-Elektriciteitslevering en verbruik incl. vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de algemene ruimtes;
-Waterverbruik incl. vastrecht;
-Onderhoud en periodieke controles installaties, zoals lift-, brandmeld-, hydrofoor-, en luchtbehandelingsinstallaties;
-Assurantiepremie buitenbeglazing;
-Beheer en administratie;
-Vervangen van lampen in de algemene ruimtes;
-Verzorging huisvuil (excl. speciale container t.b.v. vertrouwelijke informatie);
-Onbeperkt gebruik van de Kas;
-Energielabel: het gebouw beschikt over een A-label.
-IT: in overleg kunnen wij oplossingen voor uw Internet en Telefonie aandragen.

Aanvaarding: in overleg.

Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van TIELWEG 3 te GOUDA. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Opleveringsniveau van de kantoren:
- in de kantoren is een wit uitneembaar akoestisch systeemplafond aangebracht.
- de kantoren zijn voorzien van daglicht gestuurde LED verlichting. De verlichting wordt door middel van aanwezigheidssensoren en daglichtregeling (armaturen raamzijde) automatisch bediend. Bediening is ook mogelijk via smartphone en tablet.
- verwarming en koeling in de kantoren op de begane grond vindt plaats door middel van vloerverwarming/koeling en een additionele airco unit.
- ramen kunnen geopend worden.
- een aantal kantoren zijn voorzien van een tv-scherm en/of de benodigde voorzieningen hiervoor.

Servicekosten all in:
- Schoonmaak algemene ruimtes, zoals liften, sanitaire ruimtes, trappenhuis, entree, parkeergarage, buitenterrein, daken (excl. schoonmaak kantoorruimte en binnenzijde beglazing kantoorruimte);
- Schoonmaak buitenbeglazing (excl. binnen beglazing kantoorruimte);
-Gasverbruik incl. vastrecht;
-Elektriciteitslevering en verbruik voor het gehuurde, voor zover er sprake is van normaal verbruik;
-Elektriciteitslevering en verbruik incl. vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de algemene ruimtes;
-Waterverbruik incl. vastrecht;
-Onderhoud en periodieke controles installaties, zoals lift-, brandmeld-, hydrofoor-, en luchtbehandelingsinstallaties;
-Assurantiepremie buitenbeglazing;
-Beheer en administratie;
-Vervangen van lampen in de algemene ruimtes;
-Verzorging huisvuil (excl. speciale container t.b.v. vertrouwelijke informatie);
-Onbeperkt gebruik van de Kas;
-4 dagdelen per maand om niet gebruik maken van de Travel room.
-Energielabel: het gebouw beschikt over een A-label.
-IT: in overleg kunnen wij oplossingen voor uw Internet en Telefonie aandragen.

Aanvaarding: in overleg.

Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van TIELWEG 3 te GOUDA. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Kenmerken

Basiskenmerken

  • Status Beschikbaar
  • Huurprijs Prijs op aanvraag
  • Servicekosten -
  • Aanvaarding Direct

Bouwvorm & onderhoud

  • Hoofdfunctie Kantoorruimte
  • Soort bouw Bestaande bouw
  • Bouwjaar 1999

Oppervlakte & inhoud

  • Oppervlakte kantoor ca. 31 m2

Parkeergelegenheid

  • Parkeerfaciliteiten Parkeervoorziening: ruime parkeervoorzieningen (norm 1:35). De beveiligde parkeergarage is afgesloten door middel van een slagboom. Tevens zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig (vanaf augustus 2020). Parkeerplaats: € 100,- per maand per plaats.

Overig

  • Onderhoud binnen Uitstekend
  • Onderhoud buiten Uitstekend
Meer kenmerken

Taxatie van uw bedrijfspand, kantoor of winkel?

Wij leveren binnen 1 week.

Taxatie

Media

In de buurt

Geïnteresseerd?

Bel met Van der Giessen & Van Herk makelaars te Ridderkerk

shape

Stuur een bericht